לוקה דונצ'יץ - לו ק×" עתי×" כלכליסט / לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money.. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת.

* השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור:

×'און ×
×'און ×"×"ור לוק×" ×"ונצ ×™×¥ מש×'×¢ את אמריק×" from images1.ynet.co.il
לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף.

לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ.

הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן).

כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

לו ק×
לו ק×" עתי×" כלכליסט from images1.calcalist.co.il
בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני.

הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים.

לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה. גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ.

לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה).

לוק×
לוק×" ×"ונצ ×™×¥ נקע את קרסולו יחמיץ את ×"מפ×'ש מול מילווקי ואנטטוקומפו Nba ×"ארץ from img.haarets.co.il
© סופק על ידי הארץ דרוזן חוגג, הלילה. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין.

סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה. המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. © סופק על ידי הארץ דרוזן חוגג, הלילה. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

* דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף לוקה. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.